Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

2 veckor kvar..

Publicerad 2012-03-30 09:54:59 i Familjens vardag

Hade Emil här igår på besökfrån 12-15 :) Fikade, pratade, lekte med barnen inne och ute ett bra tag :)

Fredag idag, dvs 2veckor kvar tills jag fyller år. Och nu i denna åldern finns de ingenting längre för mig jag önskar? Haha, som liten fick man ju tusentals paket av leksaker, vilket man inte kan önska sig nu ;p Solkort och tatueringspengar har jag önskat mig hittills, rätt okej ändå ;D

Skall ju göra en tatuering för min familj, som kommer att bestå större delen av min rygg. Har en gadd på höger skulderblad som jag inte vill ha kvar och hade tänkt tatuera över den istället för att ta bort den :) Bild och text är något jag vill ha, men fan svårt att komma på något, är usel på att teckna dessutom haha :p



I helgen är inget planerat, riktigt skönt! :) Skall greja här ute i trädgården och leka :)
Nästa helg åker vi ner till Onsala på fredag förmiddag och stannar där tills söndag. Mys! Jonathan skall byta till sommardäcken (gissa om han är glad? ;)) Haha! Vi har planerat in en gemensam utgång med vänner och en IKEA visit :)

Strax skall vi ta och gå ut i de kalla vädret, tänkt handla lite och kolla kläder till barnen i Kina ;D

Ha en bra fredag !

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela