Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Blev två istället för en ;D

Publicerad 2012-03-29 09:19:16 i Familjens vardag

Blev en hel dag i Göteborg igår. Dock riktigt tråkigt väder då de blåste kallt och små dugga men vi fick hålla oss inomhus efter det :) En snabbis i slottsskogen, lite lunch i magen på alla fyra, sen åkte vi till stan igen. Gick och piercade mig, och på morgonen där blev jag så sugen på att trycka igenom min piercing i läppen så gjorde de innan och sen en till piercing som sagt. Sen gick vi till BR och kollade efter leksaker till Charlie. Skall testas senare när vi går ut och leker givetvis :) Sen snabbfika igen då Emilia fick mat innan Jonathan hämtade oss på centralen och körde oss hem :) Bekvämt om något ^^

Såhär blev resultatet :) Yey, tack älskling för min näspiercing ♥

Åkte hem till mamma/momo där vi grillade på kvällen, möms! :D Sen vid 19.15 var vi hemma igen, mätta och belåtna och Charlie somnade i soffan vid 20 ^^ Skittrött! Vaknar man 05 på morgonen, går en HEL dag, sover 10 minuter och är vaken tills 20 på kvällen så är man jäävligt trött :p Hon ville inte sitta vagnen alls igår, ville gå vid oss istället :) Fick sitta 10 minuter när hon sov, annars har hon varit duktig och gått överallt! Att hon ens orkar ^^ Skönt iallafall att vagnen fick plats på bussen men de var fan minimalt alltså! Haha, dock kommer jag aldrig kunna åka dit igen för jag måste ha någon stark människa som vill hjälpa mig upp med vagnen först och främst och sen sa mamma att dom inte alltid har dessa bussar som vagnen fick plats på , att de ibland kan vara myycket mindre med plats och antagligen måste fälla ihop skiten /: Nåja..

Idag kommer min käre gamle grundskole vän Emil hit, skall bli kul! :) Får se vad vi hittar på, beror nog mycket på vädret också antar jag ^^ Men trevligt skall vi ha det ! :D

Nej nu skall jag ta och ta bort tvätten som är torr som jag hängde upp igår, snabb dammsuga lite och småplocka här i hemmet :)

Åh vad jag älskar min familj och ÅH vad jag längtar tills nästa vår ♥♥♥
Då händer de grejer! Längtar ♥
Jag, Jonathan och våra två fina mirakel solsken ♥

Ha en brao daog! :D

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela