Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

En borås tripp

Publicerad 2012-03-23 07:48:10 i Familjens vardag

Sen vid 10 åker jag och barnen och träffar Beckis :) Lääängesedan vi sågs så de skall bli riktigt kul att ses en stund, fika och lalla runt. Hade tänkt kolla efter lite kläder åt mig och några byxor åt Charlie. Får se hur det går ;)

Igår efter vi alla hade fått middag i magen så ställde jag mig och bakade dumlegrottor åt min käre man! Han skulle ha med sig något gott till fikat på jobbet och han föreslog negerbollar men jag sa tvärnej och erbjöd mig att baka ;) Så det blev 40 st jag gjorde, 20 till J och resten blir att ha hemma :)
Medans jag började baka gick Jonathan ut och gick med barnen, Charlie somnar så gott när man söver henne genom att gå ut i vagnen för natten, bara att klä av henne och bära in henne till sängen, kanonish! ;P Iallafall efter Charlie somnade vid 19, och de var färdig bakat så började jag och Jonathan greja i vardagsrummet. Hatar när man har massor av sladdar överallt, antennkabel, kablar för andra saker för tvn osv så Jonathan satte nästan klart med kabelkanaler och så längst lister, jääättefint nu :) Slippa alla snubbelsladdar ^^

Jag och dagens fina tjej! ♥♥♥



Emilia somnade vid 21.30, la in henne och satt uppe och kollade på världens mest kassa tonårsfilm, 17 again. HAHA! Usch :p Fanns inget kul på tvn igår, så de fick bli den -.- Idag vaknade hon vid 05, fick mat och somnade om och jag med :) Vaknade sen vid 6.30, låg i en kvart men mös lite innan vi gick upp. Och Charlie låg fortfarande och sov!? Haha, hon som brukar vakna vid 5-6 på morgon men idag vaknade hon härligt nog 7.40! Gotta love my baby ! ;)

Hursom, har lite att göra nu. Hörs :D

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela