Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Fick en riktig lyx kväll igår :-) Igår eft...

Publicerad 2012-03-14 09:30:18 i Familjens vardag

Fick en riktig lyx kväll igår :-) Igår efter Jonathan kom hem, tog han bägge barnen med sig o åkte och handlade men innan de släppte han av mig i kinna så jag kunde gå o sola! Lite lyx i mamma livet. Kanske inte är något direkt för andra, men när man har barn o lite tid för sig själv är just att gå o sola speciellt ;-) Solade i 16.5 minut o fick mycket fin färg, dom har bytt rör :-) sen gick jag hem. Internet på fredag. hurra? ha d bra!

Kommentarer

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2012-03-15 00:13:41

åligt samvete delux! Hade ju helt glömt bort att svara på din kommentar, men jag planerar att gadda in en läskig clown, love them! Har redan en mellan axlarna och sen har jag lite annan små skit. Sju tatueringar har jag nu så det blir den åttonde :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela