Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Göteborg, pierca sig imorgon :)

Publicerad 2012-03-27 13:42:05 i Familjens vardag

Imorgon åker jag, mamma och barnen intill göteborg, mest troligt. Gå bort till slottsskogen och myser och kollar på djuren och leka med Charlie :) Kan ju passa på att pierca mig när jag ändå är där :D Yey! Visar bild imorgon på det :) Hoppas bara de finns tid eller om de är dropin :)

Varit en sväng hos mamma/momo förut och fikade. Efter det åkte vi till Kinna en snabbis, mamma skulle hämta Honey som sterliserats. Stackarn, helt groggy dock enveten :p Gick hem sen och E sov så vi gick till lekplatsen och C fick leka av sig :) Nu blir de SEN lunch ^^ :) Undra vad vi skall äta till middag idag?.. Hmm :)

Ha en toppen dag! HEJS :D

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela