Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Jobbar man blir man trötter..

Publicerad 2012-03-23 20:42:44 i Familjens vardag

Hem ljuva hem :)

Efter ett par timmar med Beckis och barnen, hittade dock inget kul att köpa men vi fick de mycket trevligt. Fick även säga hej och hå till hennes man också, längesen man träffade honom med :) Sol, värme och mys!

Ikväll syndade jag och köpte hämtmat och strax skall jag ta mig en öl :) Mumma! Men imorgon blir det bästavän dag. Grilla och ha trevligt! Kan behövas nu efter all skit som varit, är. Inte inom min familj, men många andra vänner som beter sig oacceptabelt. Vilket är tröttsamt! Mindre kul, ja fy fan :P Nötter finns de gott om!

Bortser från imorgon blir det en lugn och go helg med mina hjärtan! :)

Varit ute 45 minuter förut och gått med barnen och Jonathan direkt efter maten :) Hurtigt värre! Skönt att komma ut och röra sig på kvällarna, svalt och skönt som fan! Iallafall, Jonathan grejar med hemmabion, sätter återigen kabelkanaler så inte alla sladdar ligger överallt.
Charlie sover, Jonathan grejar, jag sitter i soffan här och Emilia ligger breve mig och småpratar och fixar med sina fötter, sötnosen :)

En söt bild på stumpan som fick inviga gåstolen förut, och de är mycket jobb ^^ Man blir trött ♥

Lillhjärtat vårt somnade ♥

Nåväl, nåväl :)
Nu skall jag småfixa lite innan vi sätter oss och myser för kvällen och E kommer vilja ha mat strax och sova för natten :) Go fredagskväll! Ha det toppen !

Madde abdikerar

Kommentarer

Postat av: ida eriksson

Publicerad 2012-03-26 10:58:12

angående pumpsen. Jag har ganska nomala smala fötter och de sitter bra på mig, har dock mellan 35-36 så de är för stora i bak för mig. mvh ida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela