Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Minne som en guldfisk?

Publicerad 2012-03-17 18:45:47 i Familjens vardag

Har ju helt glömt av att berätta om vad som hänt lite den senaste helgen, eller förra helgen :)

Förra helgen hade vi besök av Göteborgs Posten! :p Dom var här i över fyra timmar och tog bilder, och skrev ner en massor. Vi skall vara med om några veckor, någon månad eller två i GP nämnligen. Att vara ung småbarns förälder i dagens samhälle, då de blivit mer populärt att skaffa barn först och karriär efter familj, så detta skall bli spännande och se resultatet i GP när det kommer ut :) Kommer säga till innan och när de väl är ute visa här på bloggen :) Men de är riktigt spännande! :)



Förra helgen var jag och min systeryster ute och härja runt i Göteborg. Hade rikigt trevligt :) Var först på PC och sen var vi på Rockbaren, mycket givande! :) Kul att komma ut någon gång då och då och dansa av sig, dricka god öl i gott sällskap! :)

Två bilder från förra helgen med systeryster! Dom enda som var visnings bara ^^



Nu sover Emilia iaf efter hennes mat och Charlie är asmätt hon med, brukar äta dåligt men idag var de en bra dag med maten och för mig ;) Snart är de sovdax för stortjejen iallafall :) Ha en bra kväll !

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela