Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sjukt trött..

Publicerad 2012-03-22 10:51:11 i Familjens vardag

På en del människor, blir så förbannad! Men det är ju underbart, här i världen kan vi tydligen inte få för få nötter -.-

Forever alone guy

Nåja :)
Blev en hel del promenad igår, känns gött! :) Var ute och gick någon timme på förmiddagen och sen vid 18.30 tog jag barnen och gick ut och gick återigen. Perfekt sätt att söva barnen för natten på och promenad på kvällen är det goaste, inte många ute och de är mörkt och skönt. Kom hem när kl var precis 20.00, 1.5 timmes promenad i jävligt rask takt utan stopp. När jag kom hem rann svetten om mig! Känner man sig lite levande, när man tränar och man inte svettas tjänar de inget till, svettas man händer de ju grejer så de blev en go dusch innan sovdax :)

Idag blir de promenad dax igen, fast efter lunch hade jag tänkt :)
Jonathans papi var här igårkväll då jag var ute med barnen och satte upp tvhyllan samt tvn på väggen :)

Var tänkt Borås idag men de blev ändrat så imorgon åker jag och barnen in och möter upp Beckis :) Var ett tag sen, hoppas på sol och lite värme som dom utlovat men man får la se ;p Imorgon är de iallafall fredag, äntligen :) Och på lördag blir de bästavän mys! ♥

Haha, Charlie med sin favoritbok i högsta hugg igår :)

 

Och en trött tjej igår morgon ^^ ♥

Finaste tjejerna i mitt liv!

 

Antagligen ikväll hämtar Jonathan Charlies växasäng och köper en madrass såklart. Yey! Bara att lära henne somna själv i sängen, så man får räkna med många stunder Charlie kommer gå upp och inte vilja sova men de är bara att fortsätta ;) Charlie skulle varit som mig när jag var 2 år. Gick till mamma och pappa själv, klätt på mig nattkläder och gick och sa godnatt och gick och la mig själv ^^ Får la se vad hon tycker om sin nya säng :)

Annars får ni ha en bra daog ! :)

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela