Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Livat i parken

Publicerad 2013-11-18 20:07:20 i Familjens vardag

Livat i parken står på schemat nästa fredag, tillsammans med mor och syster. Det skall bli riktigt jävla kul! Buskisar är så roligt, och bättre live ;)
 
Varit sjuk sedan i mitten av förra veckan, mått/mår skit. Men har fan försökt hålla igång ändå, har la gått sisådär. Men eftersom jag har världens bästa make som hjälpt mig har de varit toppen!
 
Sitter här med ett glas vitt vin, skall ta och plugga inför vårt prov i politiska system tills på fredag, hoppas fan det går bra alltså. Just detta momentet i Sh är väldigt tråkigt men det vi började på idag verkar intressant. Mänskliga rättigheter :) Fick ett papper med olika saker att skriva om, fördjupning och annat. Jag valde Homosexuellas rättigheter, som jag skall jämnföra mellan Sverige och Ryssland. Det skall bli riktigt kul och intressant, och svårt ;) Utmaningar är roligt!
 
Det är ändå bara skräp på tvn ikväll ändå, och älskling skall plugga så jag får la passa på att göra detsamma. Asociala 2.0 :D Ahahah.
 
 
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela