Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Utbyggnad.

Publicerad 2013-10-30 09:36:03 i Familjens vardag

Usch och fy vad mycket ideer jag har för min utbyggnad för min tatuering jag senast gjorde på armen, haha. Jag vill göra det nuuu. Okej, bättre att vänta till jul och önska sig pengarna :) Men man är allt bra pepp, speciellt när personen i fråga som tatuerade mig är svin duktig! :)
 
Jag har ju kommit på ett "tema" för armen, får se vad för tema man kommer på till andra sedan ;)
 
 
Lilla Charlie och jag på hennes 1års kalas. Tänk vad tiden har gått undan sedan hon föddes. Man blir så stolt när man tänker på sina barn, att de är vi som uppfostrat dem, att de lärt sig allt de kan pga oss, och sedan varandra och far/morföräldrarna. Lycka, de är vad det är! :)
 
Jag hoppas dessa 3-4 åren med studier kommer gå fort, så vi kan skaffa mer barn :D HIHI!
 
M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela