Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Storm? Inte än, inte idag.

Publicerad 2013-10-28 23:06:42 i Familjens vardag

   & så var de måndag igen.  Pluggat hela dagen så nu är äntligen min sista sak i skolan klar. Påbörjar två nya kurser nu i november. Härligt :D 
 
   Åkte intill Göteborg förut för att mysa & ha de trevligt med en av mina äldsta vänner, Emil. Åt gott, drack gott, kollade film, käkade chips & masa tjöt :) & de blev aldrig någon jävla storm, än har de inte blivit något i Göteborg iallafall, får la se hur läget är hemma snart om någon timme.  
 
   Jag hoppas också på lite bättre jobb möjligheter framöver, vilket jobb som helst. 
 
... 
 
   En sak jag så gärna skulle vilja göra, de är att öppna mig för att kunna prata om mina problem. Jag har senaste åren blivit väldigt avstängd mot omvärlden, varför? Enkelt, man får alltid skit tillbaka. Nästan iallafall, får försöka tro lite på mänskligheten eller helt enkelt fortsätta på samma spår som innan, tyst som en mus. 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela