Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Soffhäng a la YEAH

Publicerad 2013-11-07 10:35:07 i Familjens vardag

Äntligen var vår "nya" soffa på plats. Väntar i 2.5 månad på den eftersom den andra gick sönder. Även garantin förlängd, underbart :)
 
Nu är jag snart klar med mig själv, skall platta håret idag hade jag faktiskt tänkt, gör aldrig de nu för tiden ^^
 
Iväg till skolan strax som börjar 12.15 och slutar 16.00. Lååång dag, även om man har sovmorgon, haha.
 
Inte så mycket annat att skriva egentligen. Skolan är igång igen, matte och samhäll. Samhäll är oerhört tråkigt, eftersom jag aldrig varit så insatt i allt som de innebär med samhäll. Men jaja, de skall nog gå ändå ;D Sen när första sh lektionen är slut har jag håltimma i en timme nästan och då måste jag leta upp mina gamla lärare jag hade i sv och eng och be dem skriva till csn att jag har klarat kurserna, annars blir vi väldigt fattiga :P
 
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela