Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Konst

Publicerad 2013-10-22 20:33:48 i Familjens vardag

Alla som känner mig, vet, hur stort Marilyn Manson fan jag är. En dröm är en av alla hans fantastiska tavlor han gjort, verkligen en mångsysslare och en ren talang, om man gillar sån konst :)
 
 
Bara älskar hans konst! Så speciell, mörk men ändå så djävulst vacker! Ge mig EN, och jag blir otroligt lycklig. HIHI :D Nej nu skall jag och mannen mysa till det här, passa på när barnen somnade tidigt ikväll och utan något bråk :)
 
M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela