Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

KLAR

Publicerad 2013-10-29 10:16:20 i Familjens vardag

Som sagt, de blev icke någon storm, inte här eller Göteborg. Tur är la det! :)
 
NU är äntligen min svenska helt klar! Så nu tar jag lov, och imorgon och tills fredag skall barnen vara hemma med mig har jag bestämt om jag ändå är hemma och ledig :) Jag trodde mitt skolarbete skulle ta längre tid men icke då! Hoppas det nu bara blir mer än godkänt, gärna ett C hade inte skadat.
 
Snart är det lördag, dvs halloweenfest hos oss. De skall bli riktigt kul, dricka gott, äta gott med fina människor som kommer. Barnen åker till barnens farmor och farfar lördag till söndag, myser och leker där så det känns bra :) Så nu behövs bara lite tips och så inför maten till lördag. Helst kall mat, det är bekvämt även om det är godare med varm eller ljummen :)
 
Nej om jag skulle ta och städa och dona lite nu när jag är på toppen humör samt massa energi, dansa runt i lugn och ro då J åkt iväg till biblioteket för att plugga ensam :)
 
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela