Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

You never said I'll end up like this

Publicerad 2013-10-17 13:23:57 i Familjens vardag

Torsdagen är här och barnen skall hämtas på dagis kl 15. Tills dess har jag påbörjat mitt sista moment i svenskan i skolan, går lite segt men jag skall fanimig klara av detta! För övrigt sitter jag nu och funderar ut vad jag skall skriva om i svenskan, språkmomentet och diggar till Marilyn Manson.
 
Ja, det var ju som sagt ett tag sen jag bloggade, iallafall på den här bloggen. Jag påbörjade en ny men vetefan om jag orkar bygga upp nytt på den så jag får la se vad som händer och fötter härnäst.
 
Veckan har gått fort, fast de känns som fredag idag men är bara torsdag så jag hoppas till imorgon går fort ;)
 
 
Sitter också och kollar igenom en massa bilder ifrån Charlie var liten, gud. Hon var verkligen liten, mammas docka :) Och jag med mitt blonda hår, herregud! Haha, vad tänkte man med? Jomenvisst, blondt är fint men kanske inte riktigt sådär ljust så det blir nästan platinablondt.
 
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela