Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Del 4/4

Publicerad 2013-10-21 10:46:50 i Familjens vardag

Då var äntligen mina nationella prov klara i engelskan, bara det sista i svenskan kvar och sen är det också klart! Skönt, bara att sätta igång med matte och samhälls kurserna om 2-4 veckor :)
 

Min tatuering läker på fint, börjat klia också, liiite irriterande men det är ju på god väg till att läkningsprocessen är snart klar :D
 
 
Annars idag skall jag fortsätta med min svenska uppgift, språkmoment + eget arbete.
 
 
 
Tänk att snart, snart är min lilla Emilia, 2 år. 2 år! Känns som igår hon föddes, med andra ord går tiden fort, vilket är kul! Charlie pratade mycket om ett tag att hon ville ha en lillebror, men nu när man tar upp det, haha, då vill hon inte alls ha någon lillebror eller lillasyster, hon säger att hon bara vill ha Emilia, ingen annan. Söten :)
 
 
Nu skall jag försöka surrpla i mig mitt varma kaffe och hoppas på att svenskan flyter på ;)


M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela