Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Söndagsnojja

Publicerad 2013-10-20 19:46:56 i Familjens vardag

Barnen sover, nästan. Eller snart..

Det är något märkligt med söndagar. Ångestfylld, rastlös & olika nojjor som alltid tar över, alltid varit så på söndagar.

Ikväll blir det mamma, pappa mys :) The big bang theory (senaste avsnittet), lite Rain Man & godis, mannen vet hur man gör mig glad.. Man gör mig fet xD Jaja, ha en fortsatt bra kväll. Imorgon avslutar min engelska kurs, woohuuuuu :D !

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela