Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Tre dagar kvar till två år.

Publicerad 2013-11-05 12:03:47 i Familjens vardag

Idag är jag "ledig", men har ändå rätt mycket att stå i ändå. Båda privata ärenden och annat med skolan.
Emilias födelsedagspresenter är hämtade och inslagna, medicin uthämtad, fixat ett nytt leg till mig, mat handlad, läsglasögon fixat, tårta beställd inför E´s kalas på lördag och NU skall jag äta lite lunch och läsa lite i min samhällskunskapsbok :)
 
Älskling sitter redan och pluggar för fullt, duktig pojk och nu är det min tur! :)
 
 
Såhär gosigt hade jag det imorse med Putte som var oerhört kärlekssjuk :))) Älskade katt, katter! Husdjur är så mycket mer än ett husdjur, verkligen en familjemedlem. Underbart med djur!
 
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela