Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

10 månader!

Publicerad 2010-12-09 12:13:49 i Familjens vardag



Min lilla docka som börjar bli en stor docka blir 10 månader idag. FAN vad tiden rullar förbi!
Men jag kan skratta mig lycklig att hon är MIN! <3
MIN SKATT!

Okejdå, min som är hennes mamma och hennes pappas skatt :)

Om du bara visste hur älskad du är av så många människor. Mig, din pappa, dina mor och farföräldrar på håll och kanter, släkt och vänner, gudmor Mella tex! Världens sötaste lilla tjej som har sin lille kille redan ;) Keven! Hihi sötnosarna!

Och vi saknar er, våra favoriter skall ni veta Linda :) Hoppas ni blir bättre snart så vi kan ta en liten mammaträff och fika och sen blir det mammaträff i Borås den 20e. Kommer bli superskoj att träffa lite mammor, pappor och massor av barn som kan leka med ! :D

Grattis grattis till stora Charlie idag :) Mammas sötnos till tjej! ♥
Snart blir det 1 års kalas här hemma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela