Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Bara så folk vet, DET ÄR KALLT UTE!

Publicerad 2010-12-15 17:41:32 i Familjens vardag

Som rubriken lyder, ÄR det! Brrrrrrr! Stanna inombords eller rör er mycket och ha gött med kläder på er ^^

Dessa dagarna nu sedan måndags har varit en del att göra.
1. Min mobil vill inte ibland skicka/ta emot sms och den gör så att dom smsen jag får kommer på en och samma gång, och de är oftast efter kl 18 på kvällen ;o vetefan varför hahah.
2. Charlies pappa har varit på besök här från måndags kväll och åkte nyss hem.
3. Hon börjar ty sig till honom allt mer och mer, fast jag är ändå nr 1 i hennes ögon ;)
4. Charlie är världens sötaste, och verkligen älskad av sin mamma och pappa! ♥

Igår var vi på bvc första gången på två månader bara för jag skjutit upp på det hela tiden ^^ Men igår var jag, Charlies pappa och hon där :) Vägde och mätte henne. Allt var bra, gått upp 900 gram drygt så nu väger hon runt 7.900 gram och är 74 cm lång, vuxit 4 cm på 2 månader. Bättre det än inget alls juu :)

Nu sitter Charlie vid bakdörren och leker med mina skor haha, träskor föfan! ^^ Mitt i vintern också ;) Alltid bra att ha som sagt och Slipknot spelas i bakrunden också :) GOTT!




Min mysgömma ♥

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela