Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Brrrrr brrr!

Publicerad 2010-12-21 15:53:22 i Familjens vardag

Det är rätt kallt ute nu :D GillarT, speciellt när man är inne i värmen haha (;
Hursomhelst va!

Blev inget med att åka till Göteborg förut, var så kallt ute och jag behövde verkligen få massor av sömn kände jag, haha helt död från gårdagen ^^ Borås suger musten ur en, HAHA på ett dåligt sätt alltså ^^ Ne nu skall vi inte vara sånna :P

Men om ett par timmar kommer bästavännen hit, Mels och övernattar här tills imorgon, vilket kommer bli MYS! Bra vänner man har som åker ända från Göteborg när hon har massor att göra, men bara för att spendera tid med mig och Charlie. Det är en bästa vän. Hon av väldigt få tar sig tid, pengar och orken att åka hit ♥

Köpte en ball tshirt till Charlie igår (;

"ÖVNINGSGÅR" står det på den =D

Fick även köpt julklapp till Mella, min systerdotter Amanda, Jonathan :) Mamma och systeryster är redan klara, bara pappa, Annelie och Stoffe och Philip kvar ;o Får stressa imorgon och torsdag med deras julklappar ^^,

Längtar faktiskt till julafton, kommer bli rätt mysigt tror jag :}

Får slänga in mitt hår i duschen och tvätta rent det känner jag, samt sminka mig liiiiite iallafall så man ser mänsklig ut ;o Hahah! Sen tina lite mat inför kvällen då vi skall mysa med god mat och annat hihi. Det gillar vi!

OKEJ, för att jag var så negativ mot Borås förut däruppe va.. Det enda som Borås har som är något bra, det är Unga Föräldrar gruppen! Alltid trevliga folk där, mammor, pappor, barn, gravida, god fika/frukost och man kan fråga/prata om vad som helst och dom som besöker stället är ju i ens egna ålder så det inte är en massa seniorer över 30 plus hahaha :D NOG!

Ha en bra fortsatt dag och kväll :}

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela