Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 01 – Om mig

Publicerad 2010-12-09 11:24:24 i Allt och inget

Dag 01 – Om mig

Madeleine Ida Sofia Eidland är mitt hela namn. Född i Varberg 12 april 1989. Uppvuxen i Onsala, gick på Presseskolan från 0-9:an. Vid 16 års ålder skilde sig mina föräldrar och jag valde att flytta med pappa till Kinna. Mamma och lillasyster flyttade därefter till Skene. Började Marks gymnasium här efter jag gick ett år på Elof Lindälv i Kungsbacka, Hotell och restaurang. Började samma linje på gymnasiet här. Gick drygt 1.5 år här men hoppade av sen pga sina orsaker. Sen efter ett par månader gjorde min första kärlek slut efter 4.5 år drygt och jag mådde skit, gick ner i vikt och började festa för mycket. Sen träffade jag min andra kärlek och vi valde efter drygt 1 år att flytta tillsammans då jag också blev gravid. Fick en lägenhet och flyttade till Borås där vi bodde tillsammans 2-3 månader, sen tog det slut och jag flyttade till Alingsås där min äldsta syster bor med familj, bodde där 2 månader ungefär och sen födde jag min dotter Charlie som föddes i början av februari i år. Innan jag flyttade tillbaka till pappa ett par månader så sökte jag egen lägenhet och fick en som jag och Charlie flyttade till 31 juni i år. Och nu har vi bott här i 4-5 månader någonting. Charlie har hunnit bli 10 månader (idag faktiskt :D) och är mest lik sin far fast har fått höra att hon är lite lik mig vilket gör mig glad! Snart blir det 1 års kalas för min lilla Charlie banan här hemma! Jag är "singel" just nu haha. Jag och Charlies pappa kommer bra överrens då vi haft våra oense stunder emellanåt men nu har äntligen infunnit sig i sin roll och de glädjer mig och verkligen Charlie :)

Det var nog en del om mig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela