Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 02 – Min första kärlek

Publicerad 2010-12-12 19:10:29 i Känslorna

Jaaaa.. Då var det dags att dra min första kärlek.

Alla som känner mig sedan lääänge vet redan vem det var, men vissa vet inte så jag tänkte dra hela historien om honom :)

2003, sommaren så började jag att skriva på lunarstorm (när de var populärt haha) med en kille från min klass. Skrev lite där varje dag till varandra och sedan tog vi varandras msn. Det fulaste ÄR att vi gick ju i samma klass men Aldrig hade pratat med varandra för att vi var så blyga. Hallå, vi var faktiskt bara 14 år då ^^ Skrev nästintill varje dag både på lunar och msn om jag inte minns helt fel. Därefter började vi smått smsa tror jag? Haha. Sen blev det höst och skolan började igen, då började vi årskurs 8:a. Och ännu skrev vi lite smått med varandra dagligen men sa inte ett skvatt till varandra i skolan typ, hej kanske? ^^ Och så fortsatte det ett bra tag in ett par veckor...

Tills slut började vi skoja på lunarmejl vad jag minns att vi gillade varandra och var kära (vilket jag var men vågade inte säga det ;P). Men så skrev han tror jag att han faktiskt var kär i mig eller gillade mig och jag blev helt till mig, varm och mitt hjärta hoppade hoppred innuti mig kändes det som haha. Sen skrev vi på msn mer och mer, våra samtal där kunde pågå i timmar och när man Alltid skulle avsluta för att någon av oss skulle gå ifrån msn kunde de ta återigen 1-2 timmar för att säga hejdå ^^ Rätt sött haha :D

En dag när vi skrev med varandra på msn, 27 september för att vara exakt så skojade vi om att vi skrev att vi skulle bli tillsammans och helt plötsligt var vi tillsammans, på riktigt ! Direkt efter vi blivit tillsammans kunde jag inte sitta still! Hela jag var så stissig och ville berätta för allt och alla om detta. Den första som fick reda på det var min dåvarande bästa vän och hon vet nog hur glad jag var ^^ Herregud, 14 år! Det var inte igår direkt ;P

Min första kärlek hette Jonathan, det varade i 4 ½ år drygt. 30 januari 2008 tog det slut. Ingen skoj dag, många tårar och hela ens värld gick under. En stor del av mig dog den dagen men en del av mitt hjärta älskar honom fortfarande, de var inte direkt en månad man var tillsammans. Delade faktiskt 4 ½ år tillsammans och de är inte illa för en liten 14 åring som man var då :) Och nu... Är man 21, om ett par smala månader redan 22. Tiden går för fort.

Jag har många minnen och stunder från tiden tillsammans med Jonathan man kan sakna. Just den där, första kärleken och de var så äkta, allting. Okej att den fortsatt vara äkta med andra personer, men ens första kärlek. Det är något väldigt speciellt, och jag tror aldrig man direkt slutar älska den personen heller, mer att man "gömmer" ens känslor? Eller jag vet inte. Men en del av mig älskar honom fortfarande och kommer nog alltid att göra det också och jag är väldigt glad för tiden man var tillsammans även om man hade sina mindre bra stunder som man hatade personen för vissa saker ^^

Imorgon blir det om en ny grej ;D hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela