Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 03 – Mina föräldrar

Publicerad 2010-12-13 10:18:48 i Känslorna

Nu drar vi om mina föräldrar ;)

Min mamma heter Ann-Marie, är född 1954. Uppvuxen i Göteborg, halvtysk eftersom mormor är heltysk. Det gör min 25% tysk. Min mamma är den bästa som finns, bara så alla vet.

Mamma har varit gift med min pappa. Bill. Fast nu är dom skilda sedan ett par år tillbaka tur nog kommer dom rätt bra överrens ändå, så det är jätteskönt för alla. Speciellt för oss barn i familjen.

Min pappa heter Bill, är född 1952. Uppvuxen i Alingsås med sin pappa (min farfar och) och sin mamma (min farmor dom gick bort för väldigt längesedan, fick aldrig chansen att träffa henne) sen gifte farfar om sig, så jag fick en "låtsas" farmor, men hon har alltid varit för mig min riktiga farmor. Fast hon gick bort för drygt 3 år sedan nu i cancer tyvärr.

Mamma och pappa har fyra barn. Min äldsta stora syster Linda, min andra stora syster Annelie, jag och min lillasyster Josefine, och alla är deras så här finns det inga plastbarn inte :D Haha. Fem tjejer och en kille i familjen ;) Stackars pappa.

Mina föräldrar är dom bästa som finns! Och jag älskar dom, :) Ställer alltid upp, och hjälper till så gott dom kan, som nog alla föräldrar gör för dina barn.

JAG ÄLSKAR ER MAMMA OCH PAPPA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela