Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Publicerad 2010-12-15 17:29:16 i Allt och inget

Yey, vad kul att dra vad jag ätit idag ;)

Hursom.
Började med två mackor med ost och stekt ägg på med ett glas apelsinjuice. Sedan åt jag till lunchen matrester från igår. Vilket var snurrpasta med en liten kycklinggryta jag gjorde :) Och lite chips däremellan ^^, Det är allt jag ätit hittills idag faktiskt :) Jätteskoj info eller hur? ^^,

Imorgon drar jag vad jag tycker kärlek är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela