Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 05 – Vad är kärlek?

Publicerad 2010-12-16 11:57:48 i Allt och inget

Alla som har en familj eller egna barn, det anser jag vara äkta och riktig kärlek.
Par tror att kärlek bara mellan sin partner och en är kärlek, MEN att ha barn tillsammans med någon man älskar DET är kärlek för mig.




Detta är kärlek för mig ♥

Charlie är mitt barn och hon är min kärlek! En livslång kärlek, hon är min familj och våran lilla katt Dita tillhör våran familj. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela