Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 07 – Min bästa vän

Publicerad 2010-12-18 12:20:19 i Allt och inget

Jag har inte en bästa vän, jag har två så jag visar dom..


Jag och min fina babe! Emelie, snart 3 års riktigt fin vänskap och de skall fortsätta såhär!
Älskar dig fisan :D ♥


Min underbara vän, Mella pella! Vi blev vänner bara sådär i grundskolan, när du började hos oss i 8;an? ^^, Bästa vänner från första stund är det ännu, vi är bäst! Charlie har världens bästa gudmor måste jag säga! ♥ Du och jag stumpan!!

Mina bästa vänner :}

Kommentarer

Postat av: e

Publicerad 2010-12-18 16:05:28

riktigt snygg bästa vän du har, den blonda där! eller vänta, det är ju du ;) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela