Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 08 – Ett ögonblick

Publicerad 2010-12-19 12:55:46 i Allt och inget

Kör samma ögonblick som alla andra jag vet gjort denna som är mammor ;)

Självklart var ett ögonblick jag ALDRIG kommer att glömma av när min dotter, Charlie kom till världen, eller när när man kände första gången hon sparkade mig i magen, så jävla underbart va! Något av dom bästa ögonblicken som kommer att finnas med mig hela mitt liv! ♥



Ett par sekunder, kanske en minut gammal Charlie ♥

Det bästa ögonblicket i hela min värld, när du föddes. Usch vad jag älskar dig, min snart stora flicka men ÄN är du liten hihi :) Och kille har du redan ;) En goding som heter Keven haha :) Charlie har en söt kille Keven och jag har en underbar vän Linda! :) Guld värt! ♥ Favorit paret någonsin, hihi.

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-12-20 01:59:28

ooooowww!! <33

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-12-20 21:37:24

Jag säger verkligen det samma! En helt underbar vän är du! Tur jag har dig! verkligen alltså! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela