Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 09 – Min tro

Publicerad 2010-12-20 00:20:13 i Allt och inget

Ett mening; DU HAR FÅTT EN EGEN HJÄRNA ATT TÄNKA MED!

Inte skall man behöva en massa religösa påhopp, OKEJ visst. En del kan ha de svårt men behöver något att tro på då kan de väl vara bra för dom människorna, men jag tänker med min egna hjärna, och behöver inte något påhitt som Gud osv att "hjälpa" mig, jag hjälper mig själv eller nära och kära.

Jajje, de var det :D haha! Såhär, sent? Tidigt? :P

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-12-20 01:13:10

...sent :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela