Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Publicerad 2010-12-21 00:27:48 i Allt och inget

Haha! En jädra massa kläder har jag haft på mig idag va ^^

Börjar från botten; Bh, svart topp, svart tunn tröja och tjock stickad tröja i mörkt grått samt min svarta skinnjacka.
Nederdelen; Hotpants, svarta leggings, på det jeans leggings, två par strumpor och min boots även dom i svart.

Svart mössa, svarta handskar och svart lång, varm halsduk

Jo.. Ni gissar rätt. Jag gillar svarta kläder ! =D och så kul var de men nu är mina strumpor av, min tjock tröja och ah.. de var det :P Skall nog skalla kudden nu och ta av mig resten så de inte blir för varmt i sängen ^^ natti natts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela