Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

En bästavän x 306775

Publicerad 2010-12-21 17:43:21 i Familjens vardag

Det är Emelie!

Tycker ni borde gå in på hennes blogg, detta inlägget är bäst och finast.
http://cazara.blogg.se/2010/december/dag-07-min-basta-van.html

Tack för att du vill vara min bästavän Ellie pellie :D Du och jag rumpis ♥



Inväntar samtal från Mels, då hon skall komma hit som sagt :} Jag längtar verkligen ihjäl mig, jag är så lyckligt lottad att ha två underbara vänner, ett mirakel till dotter, två grymma föräldrar och ah.. Då var man ju där igen ^^ Den där speciella personen man vill dela halva sitt jag tillsammans med.. Men allt de där löser sig inom sinom tid säg (;



En annan bra vän jag fått sedan jag fick Charlie det är ju Robbin, min "pojkvän" :d



Och så får vi ju inte glömma min Tvilling, Robert! Så inihelvete bra vän va! :d

Jag hade kunnat skriva jättemycket om mina vänner haha men de skulle nog bli uttjötat för dom som inte träffat/känner dom och inte vet hur godhjärtade dom verkligen är! :} Haha, de är lite som när föräldrar skickar ut julkort på sina barn på dom, aldrig gillat det där. Som Magnus Betner säger i en standup, "Vem vill hänga upp andras snorungar på kylen?" Ligger en del i det där.. Men skulle inte förvåna mig om jag har en man och kanske fler barn, då gör man säkerligen samma sak =D Hahaha! Vadå dubbelmoral? Jaja..

Charlie har iallafall somnat nu, OGILLAS! Kunde inte hålla henne vaken så hon slocknade tyvärr, men jaja. Då får jag och Mels mer att göra ikväll än prat, ta hand om en grinig onge ^^,

Hoppas nyår blir som jag vill. Skulle verkligen vara så jäkla skoj och mysigt! =D

En annan fråga, vilka mer än jag, Carro med tjejkompis skall ut på lördag, juldagen alltså den 25:e december nu? =D

Hare brao!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: e

Publicerad 2010-12-21 21:49:46

aww hunni!!



hehe jag, patrik och sandra ska nog ut då :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela