Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

En torsdag..

Publicerad 2010-12-16 12:08:46 i Familjens vardag

Och det har snöat jävel nästan hela morgonen sedan jag och Charlie har varit vakna, dvs från kl 08 ungefär. Men nu har det slutat, ;( Vill ha mer snö och alla andra vill bara ha kort det, NEJ säger vi! ;D Haha.

Charlie har somnat för sin lunch nu, göttgött! Vaknar nog om 1 timme förhoppningsvis, så jag hinner duscha mig och fixa mig lite och se hur det kommer gå att ta sig ner till MM för att handla ^^ I dessa snötider ;)

Kommer ihåg förra året vid denna tiden, då man bodde i Borås.. Haha fyfan! Nästan alla bussar för försenade eller inställda ^^ Usch. Igår var min hjärna på full rulle, mååånga tankar som strömmande igenom mitt huvud pga en sak /; Men jaja.. Tiden rullar vidare!

Senare vid 16 tiden skall jag och Charlie bus troligen iväg till Göteborg och spendera natten hos Robbin! =D Film, mys och lek med Charlie, MEN får se hur de blir för är det verkligen för mycket snö så kan jag inte rulla iväg vagnen, helt omöjligt att rulla när det är 23460358 meter hög snö ;o HURSOM!

Aja! Nu skall jag lägga in lite bilder från några dagar tillbaka från kameran :) Så det kommer upp lite nytt och färskt ;) Haha!



Ha det bra!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela