Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

En utvilad mamma

Publicerad 2010-12-05 10:51:28 i Familjens vardag

Nu när Charlie bus har varit hos, är hos sin pappa i helgen så från igår när jag tog en ensam och väldigt lugn kväll hemma så gick jag och la mig 21.30 och somnade nästan direkt, hahah. Vaknade 09.43! LYCKLIG! Jag har fått sova över 12 timmar, vilket jag verkligen behövde DOCK har jag fortfarande skit ont i mina vader :( Att dansa 6 timmar i streck GÖR ont i benen efter, HAHA. Både igår eftermiddag/kväll och NU går jag som ett kylskåp. INTE BRA alltså. Haha, går med streckta ben, det ser stört ut ;D hahah! Men jag har fått dansa och haft kul i helgen och en lugn och gå kväll själv. Med lite cola och chips och en film!

Charlie har haft det skoj hos sin pappa med familj vad jag hört också, de gör mig glad. Vi båda har haft det kul, fast på skilda håll (: Det gör oss gott att vara ifrån varandra lite ibland. Hon blir grinig av att vara med mig såmycket hela tiden här hemma, och jag detsamma ibland. Vi behövde 1-2 dagar ifrån varandra, alla behöver nog det ibland ;)

Nu håller jag på att fixa lunch/middag, vetefan vad det blir men jag är hungrig ^^ Skall kolla om mamma vill komma ner på lunch hihi, tråkigt att äta ensam juu ):

NU kände jag också att jag har jätteont i nacken, AHAH! Tror inte det är så bra att dansa i 6 timmar ): och sen på det, springa ut och in och iväg ännu längre hahah. Men jag, Robbin och Robert hade en skoj kväll! :D VÄL VÄRT ÄNDÅ!



Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela