Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Fixar och donar

Publicerad 2010-12-03 10:27:04 i Familjens vardag

Jaaa.. de är vad jag gör just nu! Fast NU har jag paus drygt 1 timme ^^ Har dammsugit, diskat 40 ton disk, klätt på oss och Charlie och katten har fått frukost, nu sitter dock Charlie och småäter på en macka ^^, Om en timme kommer mamma och skall ha henne ett tag innan Charlies far och farmor kommer för att hämta henne. Pappa helg denna helgen som sagt. Och medans mamma har henne en stund hinner jag färga mitt hår och fixa mig lite snabbt (: Så får mamma tid att mysa med henne som hon ville (: WIN-WIN för alla.

Nu dricker jag en kopp kaffe med mycket socker som gör att jag snart kommer igång ^^

Avrundar här, skriver mer senare efter Charlie åkt ))):
Ha det brao!



Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela