Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Göteborg strax

Publicerad 2010-12-02 15:49:34 i Familjens vardag



Nu drar vi oss till Göteborg, handla snabbt på systemet inför helgen och sen apoteket för att hämta ut mina p piller som är slut på söndag ):. Sen traskar vi hem till Mella pella :D <3 Så myser vi tll det där ett tag tillsammans!

Nu skall vi ut i vintervädret här, snön bara vräker ner och Charlie är INTE på det bästa humöret ^^

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-12-02 23:01:51

gick det bra därute? Nu ska jag tvätta ut min hårfärg.. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela