Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Här är varför

Publicerad 2010-12-29 10:51:36 i Familjens vardag

Varför jag inte kunnat svara på sms eller annat;

Jag var på bio i måndags kväll och 1 timme innan bion fick jag akut ont i magen och fick ta taxi upp till Sahlgrenska där man fick ligga på en brits i 4 h innan man fick riktig hjälp, åh vad man älskar svenska sjukhuuuuus. Och just den kvällen jag var där gick min prisplan ut och jag hade inga gratis sms elller ens ett öre kvar på mobilen , och ladda på den kunde jag inte göra eftersom jag hade såpass ont. Fick iallafall natten till tisdag kl 03, smärtstillande och lite annat grejs som hjälpte en del och blev röntgad. Fick ligga kvar till igår eftermiddag då min pappa hämtade mig.

Allt är okej nu men jag har problem för jag är såpass dålig att jag nu inte kan ta hand om Charlie själv för att jag inte är kappabel till att göra de själv nu. Så Charlies pappa fick hjälpa till igår eftermiddag och stannade här så jag fick lite avlastning, idag blir det väl mamma eller pappa som hjälper mig hoppas jag.. Hennes pappa åker ju hemåt til för/eftermiddagen igen.

Och jag har inte hunnit tanka på mobilen heller, skall nog göra det strax, när jag väl orkar.. Är fortfarande jättetrött och slut i hela kroppen.. Men men, nu vet folk varför jag varit "borta" och inte hört av mig...

Kramis

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-12-31 14:40:27

Herregud :O Hoppas verkligen du blir bättre snart!

Alltså Madde, säga bara till om du behöver hjälp. Jag är allvarligt nu! SÄG bara till!!

Du är av dom bästa vännerna för mig, och dom ska man ställa upp för! Kram på er<3

Postat av: Emelie, Mamma till David

Publicerad 2010-12-31 17:00:32

Hej! Hur är det med er då? :D

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela