Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Himmel och pannkaka!

Publicerad 2010-12-08 21:33:08 i Familjens vardag

Har hänt en del av varje nu sedan igår. Men orkar verkligen inte dra upp allting just nu eller så.

Annars om man bortser från det, så mår vi bra här i våran lilla familj ^^ hihi. Har haft som mest underligaste drömmarna sedan fredags, helt skeva drömmar också!

Nästa gång jag är barnfri är dagen efter julafton igen och ett par dagar. Uppskattar att hennes pappa och familj vill träffa henne så ofta dom kan (: Charlie gillar ju dom jättemycket så det är ju bara toppentoppen! :D GILLAS starkt, av mig!

Imorgon bär vi av till Mella pella, världens bästa gudmor ! Spenderar natten hos henne och myser till det (: Alltid lika mysigt och kul! Annars till helgen är lite halvt som halvt bestämt, får se om saker och ting blir av, annars vet jag inte mycket som händer. Redan torsdag imorgon också?! HALLÖE?! Måste tiden gå så satans jävla snabbt för? Hahaha ;P Hinner INTE med verkligen! Har inte ens hunnit köpa EN enda julklapp ;s Haha.

Jag saknar Ählii ! :( MÅSTE försöka ses snart älsklings sötsak! ♥

Vet inte om jag börjat bli allergisk heller, mot katter! Varje gång jag är hos mamma kliar min näsa extremt mycket, och har börjat klia en del hemma med. Små rinner och mina ögon kliar lite smått :( VILL INTE!!! BU-fucking-HU!

Annars har jag haft en jättetrevlig kväll/natt igår och idag :)




Nej nu skall jag sluta ^^ Charlie söker verkligen uppmärksamhet och jag måste nog på toa en snabbis nu ;) hejs!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: rebecka

Publicerad 2010-12-08 23:42:33

becka då? saknar man inte henne o vill träffa henne snart? =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela