Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Hurry Curry!

Publicerad 2010-12-17 12:04:27 i Familjens vardag

Charlie sitter i vardagsrummet och grejar och jag tog in datorn till köket så jag kan få skriva lite fort i fred ^^

Vaknade strax innan 08 idag, Charlie har då allt ett bra morgonhumör och de är bra :D Har jag alltid haft och hennes far med. Så de är skönt att slippa ett grinit barn på morgonen haha. Hon somnade skitsent igår ): Runt 23.45 tror jag klockan blev, och hon har NU fått frukost för 1.5 timme sedan och lite välling med. Nu kom hon krypande till mig här i köket och går runt med alla stolarna haha ;P Söte!

Förhoppningsvis somnar hon snart också för sin lunch. Och då skall jag passa på att duscha håret och sminka mig lite och diska vilket jag aldrig pallade igår ^^

Pratade också med min syster Annelie igår angående julafton, vad jag skall ta med mig och så (: Jag skall köpa med mig julmust, vörtbröd och rödbetssallad - NOM NOM! Var över en stund hos mamma igår och myste med henne med lite chips och dipp. Så Charlie fick krypa av dig där ^^ Skulle ju egentligen sovit över hos Robbin igår med lilla V men de blev inte så, ett av dom var all jävla snö och dålig skottning utanför mig -.-'


Busar stänger dörren och har flyttat på matstolen ^^


Och självklart skall Dita vara där vi är ^,^

Men nu skall jag fixa mig lite frukost och sen försöka få pluttan att somna här (: Så jag kan komma igång med våran dag här innan den tar slut, hahah!

Imorgon besöker vi nog Robert, kul kul!

Nästa vecka har vi en del att göra =D Vilket är kuuuuuwl! På måndag blir det Borås, unga föräldrar med Linda och barnen sen en snabbis till Knulleland för att köpa julklappar, tisdag åker vi till Göteborg och träffar Isabelle och hennes lilla Charley ;) och fikar och så vidare! Onsdag är oklart :D haha, torsdag åker jag, C, mamma/momo och systeryster till Partille, Allum för att julhandla de sista och hälsa på mormor/Charlies gammel mormor innan julafton (: Fredag åker vi till Vallda, till min syster Annelie och spenderar julafton där =D

Och den 25:e, juldagen åker Charlie iväg ett par dagar till sin pappa med familj (: Så jag får lite barnledigt, härligt! Så det blir nog en utgång där eller två och lite hemmakväll här hihi.

Nyårsafton är inte klart ännu vad som händer. Alla nötter skall ju dricka bort sin nyår ;P hehe. Jag och Charlie skall mysa till de med god mat och dricka iallafall, får se om vi kanske åker iväg till Mella i Göteborg och myser med henne där eftersom hon bor på Guldheden och perfekt med utsikt över korsvägen, och bort mot centralen så vi lär se mycket fyrvärkerier isåfall hihii =D

Oj.. haha, blev visst en hel del ändå ^^ Skriver nog mer sedan! Hejs =D

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela