Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Mongo mamma och ett mongo barn = sant ^,^

Publicerad 2010-12-13 18:55:03 i Familjens vardag

Nu har vi verkligen mig i ett nötskal, haha. har stått och dansat för Charlie aslänge nu hahah och hon har bara glott på och garvat ihjäl sig, vad för man inte för dom, den man älskar? ;) <3 Hon älskar de så :D





Nu flummar vi vidare här! haha, passa på innan Charlies pappa kommer och ser detta brutala beteendet av mig HAHA :D Såhär söt är iallafall lilla V just nu :D ♥

Ha det bra alla !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-14 09:04:55

Tack så mycket snälla du :=)

Din lilla prins är också otroligt gullig! Vilka fina ögon han har :=)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-15 12:02:26

Oooops...my mistake! Tänkte att Charlie måste vara en kille, men det behöver det ju faktiskt inte vara.

Jag tycker om annorlunda namn så Charlie på en liten tös tycker jag är toppen :=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela