Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ops.. ;)

Publicerad 2010-12-11 23:00:57 i Familjens vardag

Var menat att jag och lillfisen skulle sova över hos Mella tors-fredag men vi stannade en natt extra :) mycket god mat och sällskap har vi fått, och varit i stan i omgångar ^^ perfekt! Igår fick jag köpt systerysters julklapp och idag fick jag köpt och fixat med Chris dop present :) Kom hem för en dryg kvart sedan och Charlie sover, skönt! Katten är överdrivet kelgalen hahaha. ;) Sötnosen!

Imorgon vid 09.30 drar vi iväg med tåget till Linda med familj för att gå på Chris dop :) riktigt skoj! Annars imorgon efter dopet blir det hemåt och sen fixa lite här bara, vad jag vet om ÄN iallafall :D Haha!

Bilder från Mella visiten kommer nog imorgon när jag orkar lägga in alla bilderna. Nu skall jag nog duscha, msn:a och lägga mig. Är väldigt trött och skall upp ganska tidigt ^^ ;)

ha de fint!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela