Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Så jävla fult! :@

Publicerad 2010-12-16 15:40:59 i Känslorna

En del av ens vänner och bekanta säger HELA tiden åh vi måste ses snart, vill träffa din lilla Charlie och så vidare, MEN dom antar alltid att vi skall åka intill Göteborg för att träffa dom eller längre bort varje gång, och så åker man in, träffar dom och så säger jag att du, ni får jättegärna komma hem till oss och hälsa på också och då säger dom jaaa självklart, får pengar snart.

Sen när de väl gått en tid, så frågar man dom om dom vill komma och hälsa på här en kväll eller om dom skulle vilja stanna en natt eller två så säger dom alltid åh, jag har inte pengar till det nu. var ute förra och denna helgen och köpt en del saker under veckorna nu så de gick inte med andra ord. Okej, det kan jag köpa, till viss del. När dom alltid säger att dom sen inte har pengar till det så börjar man bli less och dom vill alltid att VI skall åka till Göteborg för att ses.

Hallå eller? ;S Dom kan lägga hundra lappar på krogen men inte en hundra lapp för att hälsa på mig så mycket som dom tjatar om? Så jävla lata folk är, och de gör en verkligen grymt besviken/irriterad. Det är ju alltid jag som får flänga fram och tillbaka, dessutom med barnvagn och packning för oss, vad har dom? En handväska kanske? Dålig ursäkt va!

Fan, skärp er nu!

Kommentarer

Postat av: rebecka

Publicerad 2010-12-17 03:14:55

och jag tycker att ni kan komma till borås någon gång, känns som jag tjatat sönder om det så vågar inte säga något längre.. känner mig bara dum..

Postat av: emelie

Publicerad 2010-12-17 17:04:12

jag vill ju komma till dig :((

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela