Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snö snö snö, åter mer snöööö

Publicerad 2010-12-18 14:10:55 i Familjens vardag

Snön är lite för överallt just nu , men jag älskar det! hihi, nästa vecka köper mamma/momo en bebis pulka åt Charlie så vi kan dra henne i den istället för vagnen hela tiden ^^ Så de blir kul :D

Idag skulle vi egentligen iväg till Robert men orkade verkligen dra ut mig, vagnen, packning och Charlie i snövädret som bara vräker ner, haha. Vi skulle ju spelat wow och lite annat, men de får bli imorgon kanske? :) hihi. Så nu är jag uttråkad, haha. GE mig något skoj att hitta på ikväll, DOCK är jag myssugen! :o Godis, dricka och popcorn och hela köret, får se om någon vågar sig hit (; Heheh.

Charlie sover sedan drygt 20-30 minuter tillbaka så jag har fått duschat håret nu, och skall verkligen försöka diska nu som jag skjutit upp på i.. typ 2-3 dagar! HAHA :D MEN diska är nog bland de tråkigaste man verkligen kan göra ;o Dammsuger hellre en timme nonstop än diska ! ;D



Söta fiffi och jag igårkväll innan hon somnade, OM hon bara visste hur mycket jag älskar henne alltså ^^, ♥

Hejsvejs :}

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-12-18 20:53:48

du får väl komma hit på lördagsmys hos oss. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela