Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Är jag krävande? Jo det är jag

Publicerad 2010-12-01 14:03:16 i Känslorna

I don’t need you,
I’ll say it to myself
It doesn’t mean I won’t need somebody
anyone with half a soul
will hear this and they’ll never leave me

If you don’t know what forever feels like
I’ll show you what it feels like without it
I’ll show you what it feels like without it

This time I won’t hesitate
to kill to protect what I believe in
This time I won’t hesitate
to kill to protect what I believe in

I can get by now
I’m not really dead
but I really needed someone to save me
leaving me alone to die
is worse than having the guts to kill me




Lite av Marilyn Manson - 15, väldigt fin låt!

Dom senaste dagarna har gått åt att tänka, tänka och återigen massor av tänkande. Jävla filosof man är ibland. Och att tänka för mycket kan pajja allt, verkligen allting.

En sak jag tänker vara helt säker på för nästa gång de är att jag inte blir lurad igen, aldrig! Låta någon komma så intimt intill mitt hjärta och bara kasta bort allt, är något som inte får förekomma igen. Jag klarar inte av det. Jag vet att många säger att man får "tre" stora kärlekar osv, vilket jag inte tror på ändå men många gör det. Och jag tror att man har så många kärlekar man vill, bara man låter sig själv bli älskad och att kunna älska någon annan människa. Men nu tänker jag inte vara så idiotisk dum igen att låta någon komma in i mitt hjärta, nu klarar inte mitt hjärta mer på ett bra tag. Nu måste jag läka, mitt hjärta måste få bli helt igen innan jag riktigt vågar chansa och älska någon igen. Jag hatar, alla hatar att bli sårade. Jag är alltid den som blivit lämnad, av någon konstig anledning, troligen för det som jag och Emelie pratade om igår på msn. Jag har alltid, jag ÄR en väldigt krävande person, och nu när jag har barn har jag blivit en ännu mer krävande. När man har barn skall man vara på sin vakt, och de är jag! Därav mitt krävande, jag kräver en familj inte bara ett förhållande, utan förhållande OCH familj. Är det för mycket för en person att handla, så stick! Behöver inte någon som finns till när de passar den personen, jag och Charlie vill ha, behöver en person som finns till när Vi behöver den personen, inte enligt något jävla schema. Och folk som bara flörtar för att dom vill, bara dröm och glöm! Smicker går inte hem här, jag vill ha någon ärlig person inte någon jävla charmputte som finns och säger söta saker. Jag behöver någon äkta, någon som säger ärligt allting, och älskar oss, mig och Charlie.

HAHAH! Läste nyss detta jag skrev och de låter som någon jävla kontakt annons men det är de inte haha, måste skriva av mig bara.. Inget annat.

Är bara sjukt besviken på den person som sas älska mig och ville vara med oss, som sen bara sticker och inte bryr sig alls. Det är inte OKEJ! Någon stanns.

Det värsta är att, jag har varit otrogen i mina förra förhållanden, dock har jag bara haft två st och detta som var nu är inget man direkt ändå kan kalla för var ett förhållande eftersom de inte ens höll 2 månader hahah. Och jag ville verkligen göra rätt för mig denna gången och inte sabba det, och därav för att jag var så jävla inställd och bestämd på detta, att göra rätt för mig så kände jag inte ens något drag efter attt vara med någon annan.
Jag vet aldrig varför jag direkt varit otrogen, även om jag älskar personen jag varit tillsammans med , för jag har verkligen älskat personen, men något i mig lockas jävligt lätt av andra som smickrar mig vilket jag avstår ifrån nu. Sedan jag fick Charlie, har jag velat bli en bättre person, någon hon kan se upp till och vara stolt över. Därför vill jag inte vara den jag var innan på vissa plan, jag vill vara den bästa och jag var verkligen så inställd på att visa det denna gången, men jag fick aldrig chansen. Väldigt tråkigt men men...

Som jag hörde igår.
"Kärlek går över på 2 månader. Stor kärlek 2 år och otrolig kärlek - aldrig!"

Jag måste göra klart för en person att inget av detta jag skriver nu, är riktat mot dig eller om dig. Så nu vet du det syster Linda OM du av någon anledning läser min blogg.

Har en hel del att skriva mer egentligen, men just nu är de väldigt svårt för Charlie är grinig och behöver sova vilket hon inte vill så hon välter ner allt i hennes väg och surar ^^ Får skriva mer en annan dag, gång.

Ha det brao!

Kommentarer

Postat av: DONKEN

Publicerad 2010-12-02 00:01:07

ojsan ja. senaste du skriver om där, är det dendär pojkväönnen du skrev om på bdb..?

om man får fråga alltså.

pössen och styrkekramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela