Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Kör killstilen nu

Publicerad 2010-12-02 09:55:08 i Känslorna

Det är verkligen inte konstigt att man inte vågar öppna sig eller direkt visa känslor när man alltid blir knivhuggen i ryggen. Alltid! Folk säger att dom är så satans ärliga och vill så mycket och så sticker dom. HAH! Nu tänker jag vara lika iskall och idiotisk som nästan alla killar är ;D

Och därmed börjar det beteedet på fredag-söndag. Då jag och Robbin skall ut och festa.

Igår när jag kunde åka barnfri intill Göteborg, eftersom mamma erbjöd sig att ställa upp att passa henne den korta stunden jag ändå skulle in så kunde jag lyssna på musik i lugn och ro, och tänka utan att tänka och behöva hålla koll på Charlie på bussen fram och tillbaka.

Så dök tankarna upp när jag var tillsammans med Jonathan, Andreas och nu de senaste med Carl, fast de var ju inget förhållande så det räknas egentligen inte för mig.

4.5 år tillsammans med Jonathan.
1.5 år tillsammans med Andreas.
1.5 månad tillsammans med Carl.

Hmmm...
Igår när jag satt på bussen hem, lyssnade på musik, så tänkte jag på olika stunder med allihopa man haft. Kommer tex ihåg min och Jonathans ett års present, som blev en utlandssemester till Lanzarote med min mamma och lillasyster. Vi badade, solade, åkte på utflykt, åt och drack gott, tatuerade oss och då var vi ändå bara 15 år. Haha. Busigt. Samma sommar, då åkte jag, Jonathans pappa, med hans bröder (tror jag de var) då seglade vi allihopa i ett par dagar på en stor segelbåt tillsammans runtom i Västra götaland. Började i Göteborg och slutade i Marstrand. Fick sova trångt minns jag haha ;D

Ett minne jag har starkt med Andreas var när vi hade varit tillsammans ett par veckor bara, kanske max 2 månader. Var med han och hans föräldrar uppe i deras havsbod uppe i Tjörn typ. En eftermiddag innan vi skulle äta tacos så gick vi iväg med handdukar för vi ville leta upp ett ställe ifred där vi kunde bada utan att bli störda och mysa. När vi hade hittat en liten strand som var tom så la vi oss där, och solade en stund. Så låg vi och myste, kysstes och kramades så vi kom försent till middagen ^^ Minns också när vi sökte lägenheter och fick en. FAN vad glada vi var, helt galet glada, den stunden är något jag kan tänka på ibland när man är lite nere faktiskt (:

Med Carl minns jag som starkast när vi sågs sista helgen hos mig. När vi hade varit och handlat, Charlie hade somnat i vagnen så hon fick sova vidare i den när vi kom hem. Började tina kycklingen vi skulle fixa till middagen, och medans den tinades så satt han på en pall i köket och jag satte mig i hans knä, höll om varandra och myspratade. Verkligen intimt prat, inte snuskigt prat utan saker som var intima för ens hjärta. Det var så ärligt och naket kändes det på något sätt. Samma helg, så badade vi för första gången tillsammans i badkaret och de var också en stund jag värdesätter mycket. Tända ljus, ett barn som sover, och massor av mys tillsammans. Kyssar och kramar, hud mot hud. Det var verkligen supermysigt. Det är bland dom starkaste minnerna jag fick under den lilla stunden som knappt var en stund iallafall ^.^

Kommer på otroligt mycket mer stunder med Jonathan och Andreas men skulle jag dra upp allting hade detta blogginlägget blivit säkert timmar att läsa hahah. Skall nog köra ett sådant inlägg på min låsta blogg. Ellybus.blogg.se idag när Charlie sover kanske (:

Tror jag skall avsluta här och nu. Charlie luktar bajs ^^ Måste nog ge henne en ren blöja nu. HIHIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela