Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Marilyn Manson

Publicerad 2010-11-09 15:52:21 i Marilyn Manson <3



Mannen i mitt liv som alltid finns där. Mannen i mitt liv som aldrig dömmer mig. Mannen i mitt liv som jag älskar!

Jag tror jag aldrig riktigt dyrat en människa såhär mycket som jag dyrkar Brian. Han om någon är MIN förebild. Han är helt enkelt bäst, i min värld. Många yttrar sig om hans utseende och hans texter och syn på saker men människor är ju så jävla blåsta att dom inte förstår att det är hans image? Han går ju inte sminkad sådär grovt till vardags när han är hemma, eller går klädd i sina olika kläder han har på sig på stora events/musikvideos. Puckon säger jag till er. När man kollar interjuver med honom, eller hemmavideos han och hans vänner spelat in själva, så ser man vilken genomsnäll människa han verkligen är. Han älskar sina katter och sina vänner. Precis som vilken annan människa som helst. Och sina föräldrar.

Jag har alltid gillat Brian för att han har varit väldigt speciell, sagt det ingen vågar säga, visa det ingen annan vågat visa människorna. Varit en rebel, och det älskar jag. Och det är en stor del till varför jag ser upp till honom.



Han är en otroligt snygg människa, har jag alltid tyckt, varesig han är sminkad eller osminkad. Jag ser igenom hans smink och jag ser den fina människan han är bakom allt han har på sig. Inte många som kan göra det. Men jag kan, och jag älskar honom. Han har alltid något bra att säga, alltid. Han har mycket vett i skallen, bara att folk inte alltid ger honom den chansen att förklara sig, visa det eftersom dom har fullt upp att se ner på honom, hata honom för det han "gör".

Hans musik är något som alltid går hem hos mig. Och hans videos. Allt! Ett av dom bästa albumen som någonsin gjorts, det är Holy Wood. Det har allt. Och hans bästa framträdande det är ju självklart när han kör Antichrist Superstar, med podiumet och hans kläder, bibeln. Så rätt! Om ingen sett det, SE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela