Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Nine Inch Nails

Publicerad 2010-11-23 14:25:53 i Nine Inch Nails

Först och främst MÅSTE man verkligen tacka Michael Trent Reznor, och hans band Nine Inch Nails att dom finns. Hade inte Nine Inch Nails dvs Trent funnits hade inte Marilyn Manson funnits eftersom det var Trent Reznor som riktigt hittade Manson och skrev kontrakt med dom, eftersom Trent hade/har sitt egna skivbolag, Nothing.

Trent är nog bland dom bästa musikerna och textförfattarna som finns tycker jag. Hans musik, hans röst, hans texter är helt jävla ofattbara. Jag älskar varenda en, nästan ^^ Nej men seriöst, jag har nog aldrig hört en artist som är såpass skicklig som Trent. Han är verkligen grym. En sådan man förtjänar det bästa, ÄVEN om jag är upptangen (; Hahaha.

Jag är otroligt ledsen att jag missade dom förra året på Arvika festivalen där dom sas ha sin sista spelning, men så säger alla band dock så dom kommer la antingen tillbaka eller så kommer dom nog till Danmark/Storbritannien eller något land som är relativt nära Sverige, får man ju hoppas på ;D.

OCH man kan ju knappast säga att han ser dålig ut heller (;



En bild på Trent i sina yngre dagar, nu är han ändå 45 och ser äckligt bra ut.
Bild NU;


Vill någon verkligen lyssna på grym musik, då skall man lyssna igenom Nine Inch Nails album; Year Zero !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela