Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

- Mormor ska du ha en matsked? - EN TESKEEEEEED!

Publicerad 2010-10-09 10:28:11 i Familjens vardag

Våran vänskap har hållt i över 15 år, bästa vänner <3 Jag älskar dig Lulu :) Så länge vi har saft, Lulu.

Idag var de morgon för Charlie 04:47 >< Hennes framtida yrke; Mjölkbonde :D

När Charlie sovit sin lunch nu så skall vi gå neråt för att handla snus, blev aldrig av igår för jag somnade svin tidigt, skulle ju egentligen träffat en kompis men ack hahah. Somnade runt 21.40 när jag kollade på en film vilket jag är värdelös på nu för tiden ^^ och vaknade igen strax innan 00.00. Gick in till sängen och somna. Vaknade vid 02.45 kanske av att Charlie ville leka, NEJ! haha :D Fick sova hos mig, somnade om igen. Vaknade runt 04.47 igen >< Åhh vad mamma älskar när du vill vara uppe med tuppen! Eller inte...




Goaste tjejen i världen är MIN <3

Så imorse skrev jag på ansiktsboken att Charlie redan var uppe och så fick jag sms från Sebbe ett par minuter efter :D "Kan du inte heller sova? ;)" Jo jag kan sova, men FÅR inte för damen här :P Så vi bestämde i samma veva att ses nästa vecka eller om de var veckan därpå? Beroende på hans tenta och när han kommer hem igen :)

Nej nu får väl jag sätta fart här.. Städa och smådiska lite tror jag. Sedan får jag ta mig själv och göra iordning.

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela