Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

8 månader!

Publicerad 2010-10-09 10:33:13 i Familjens vardag

Inatt klockan 02.26 blev Charlie skumbanan 8 månader :)
Grattis älskade Charlie på din 8 månaders dag idag älskling <3 Du vet att du går mamma på nerverna ibland men de väger du ut när du är glad och skrattar direkt ^^,

Stora tjejen! Inget spädbarn längre här inte, stor nu :)

Som mamma sa när jag var gravid;
När man har barn försvinner tiden, så ta vara på den tiden hon är född och liten, när du minst anar det är hon ett år och sedan 6 år och börjar skolan, sen kommer tonåren.. Dom ljuva tonåren ;)

Och mamma har så rätt! Tiden har verkligen flugit förbi med en fasansfull fart ;o Hinner knappt med mig själv. Skall hela mitt liv bara försvinna såhär fort nu? Hinner ju ingenting :D haha, men det spelar ingen roll. Världens bästa tjej har jag ju :) <3



Älskade dotter! Du och jag, livet ut!

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-09 12:14:36

Grattis till kevens tjej :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela