Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ändrade planer ;s

Publicerad 2010-10-14 16:28:46 i Familjens vardag

Inget Vallda idag, så det får bli en annan dag istället :) Hursomhelst.

Ikväll blir vi hemma med mys och film, OM jag inte somnar, hahaha. Annars så kommer Charlies pappa imorgon och hämtar upp henne runt 14 snåret här hemma, sen efter 16 åker jag in till Göteborg för att kolla runt en snabbis :)

Och NICO, ring aldrig med dolt nr, de var av misstag jag svarade ;o hahaha. Och säg gärna att de är du i telefon också.. Höll på att få panik xP hahaah därför jag blev typ.. övertrevlig i telefon :P JAJA!

Nu abdikerar vi här...

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela