Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Bra avslut på veckan och go början på nästa :D

Publicerad 2010-10-31 23:18:44 i Familjens vardag

Härligt va! Fick nyss mail från CDON.com att det jag beställt är hos posten nu och kommer inom 1-2 arbetsdagar dvs säkert imorgon :D Och sen är det bara att invänta mitt andra stora paket jajg beställde igår hos Emil som kommer innan fredag, YEY! :D Beställt från Inet. Ett ljudsystem :) Kan inte leva på mitt laptop ljud alltså, haha verkligen dör!

Och i veckan blir det att köpa dammsugare också, har ju fått låna pappas varje gång, och de börjar bli lite tjötigt nu va ;D Pengar för resan är också undanlagda, känner mig duktig :)

Imorgon blir det även en sväng förbi Borås med Linda och Chris, unga föräldra gruppen 9-12, sen blir det nog lunch kanske :) OM jag hinner. Och senare till kvällen kommer min älskling hit <3 Den finaste baben av dom ALLA, så tvi på er ;P

Alla är faktiskt veckan rätt planerad och de är gött, lek och buslandet är inplanerat, en toppen helg, träffa Robbin och ev Robert samt Pariis :) Och vara med min babe och Charlie <3.

Nej nu skall jag överföra lite pengar till pappa, borsta bissingarna, klä av mig och hopp i säng, blir att gå upp runt 06 imorgon varesig man vill det eller inte ;) Men dagen blir nog bra! Hoppas bara det inte SPÖ regnar imorgon, men då kör vi på regnskydd och regnkläder bara :D
NOG!

Nu skall jag kila här ifrån datorN! Natti natts ;D

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela